2.1. Καλύτερη Αλυσίδα / Franchise Brand
2.2. Καλύτερο νεοεισερχόμενο Franchise Brand
2.3. Καλύτερος φούρνος εντός Σουπερμάρκετ
2.4. Καλύτερος φούρνος εντός Πολυκαταστήματος
2.5 Καλύτερη Green Policy
2.6 Καλύτερο Design φούρνου
3.1. Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
3.2. Καλύτερες online υπηρεσίες
3.3. Καλύτερες υπηρεσίες delivery
3.4. Καλύτερο App
3.5. Καλύτερη Covid-19 πολιτική προστασίας πελάτη
3.6. Καλύτερη καμπάνια προώθησης
5.1. Καλύτερη Βιομηχανία Αρτοποιίας / Brand
5.2. Καλύτερη νεοεισερχόμενη Βιομηχανία Αρτοποιίας
5.3. Καλύτερη καμπάνια προώθησης
5.4. Καλύτερη δράση ΕΚΕ
5.5. Καλύτερη Green Policy
5.6. Kαλύτερη Zero Waste Εταιρεία
5.7. Καλύτερο Recycled ή Eco-Friendly Packaging
5.8. Καλύτερη Καινοτόμα Βιομηχανία
6.1. Καλύτερη Βιοτεχνία Αρτοποιίας / Brand
6.2. Καλύτερη νεοεισερχόμενη Βιοτεχνία Αρτοποιίας
6.3. Καλύτερη καμπάνια προώθησης
6.4. Καλύτερη δράση ΕΚΕ
6.5. Καλύτερη Green Policy
6.6. Kαλύτερη Zero Waste Εταιρεία
6.7. Καλύτερο Recycled ή Eco-Friendly Packaging
6.8. Καλύτερη Καινοτόμα Βιοτεχνία
* Στην κατηγορία αυτή υποβάλλονται υποψηφιότητες οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες του διαγωνισμού. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε αυτή την κατηγορία ελέγχονται από τον Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής ο οποίος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές κατηγορίες) ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της είναι εξολοκλήρου υπό την εποπτεία του Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής. Η εταιρεία που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην κατηγορία Miscellaneous δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες, αυτό το αναλαμβάνει αυτόματα με την υποβολή της υποψηφιότητας ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής.
Η εταιρία Μύλοι Λούλη μετρά 2 αιώνες διαρκούς παρουσίας στην εγχώρια αγορά και ηγείται του κλάδου της αλευροβιομηχανίας στην Ελλάδα. Από το 2015 έχει μπει δυναμικά στην αγορά παραγωγής πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής μέσω του εμπορικού σήματος Kenfood. Διαθέτοντας τέσσερις υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής σε Ελλάδα και Βουλγαρία, η εταιρεία έχει ταυτιστεί στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών της με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων, την άριστη εξυπηρέτηση, παραμένοντας μια κοινωνικά υπεύθυνη εταιρία. Το πορτοφόλιο προϊόντων της περιλαμβάνει πάνω από 170 τύπους αλεύρων με τα εμπορικά σήματα Μύλοι Λούλη σε επαγγελματική συσκευασία και Μύλοι Αγίου Γεωργίου σε καταναλωτική συσκευασία για το retail, καθώς και 580 κωδικούς μειγμάτων και πρώτων υλών με την επωνυμία Kenfood. Πέραν του άρτια επανδρωμένου τμήματος πωλήσεων, η εταιρία διαθέτει μια άριστη ομάδα τεχνικής υποστήριξης που βρίσκονται καθημερινά δίπλα στους πελάτες της για συνεχή εκπαίδευση και παροχή λύσεων στα προβλήματά τους.
Η εταιρεία απασχολεί 340 εργαζόμενους, επενδύει διαρκώς σε νέα τεχνολογικά μέσα που θα αναβαθμίσουν τα εργοστάσιά της συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία με στόχο πάντα την πραγματοποίηση του οράματός της, “να δημιουργεί αξία για την ανθρώπινη διατροφή”.
Τα Bakery Awards 2022 είναι τα βραβεία που διοργανώνονται για 1η φορά στην Ελλάδα από την BOUSSIAS με στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν την αριστεία και την καινοτομία σε προϊόντα, υπηρεσίες, καταστήματα και την βιομηχανία που σχετίζονται με την αρτοποιία.
Ακολουθήστε τα Bakery Awards