Κρατήστε με ενήμερο για τα Bakery Awards 2023

Οι προηγούμενες διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής

Peak Performance Marketing Awards 2020

Βραβεύτηκαν οι εταιρείες που με την υπέρ-απόδοσή τους συνέβαλαν στην ανάπτυξη της αγοράς

Πραγματοποιήθηκε η απονομή των PEAK Performance Marketing Awards 2020, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 4η χρονιά το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με την υποστήριξη της Google, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

– η Relevance Digital Agency ως «Performance Agency of the Year»
– & η BEAT ως «Performance Brand of the Year»

Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι: Adjust, Alpha Bank & DDB Athens, DOPE Studio, IKEA, Koolmetrix, Mediacube, Omnicliq, Relevance Digital Agency, SEM Wizard και Vodafone Greece.

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 31 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Ηλία Σούση, Head of Domestic Market, Agencies and YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus, Malta, Google

Peak Performance Marketing Awards 2019

Οι Δηλώσεις του Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής & των Μεγάλων Νικητών της Βραδιάς

Ηλίας Σούσης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής & Head of Domestic Market, Agencies and YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus, Malta, Google

«Σε μία δύσκολη εποχή, γεμάτη προκλήσεις και για την αγορά της Διαφήμισης, είμαι χαρούμενος που ένας μεγάλος αριθμός εταιρειών κατάφερε να συμμετάσχει στα Peak Awards και φέτος. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η ποιότητα των συμμετοχών ήταν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αναβαθμισμένη και πλέον μπορούμε να πούμε πως τα ελληνικά agencies είναι πολύ ανταγωνιστικά στο Performance Marketing, ακόμη και συγκρινόμενα με agencies του εξωτερικού. Η σύνδεση CRM με τη Διαφήμιση, η σωστή διαχείριση δεδομένων, η μετατροπή τους σε σημαντικά business insights και η χρήση τους για επιτυχημένες καμπάνιες, όπως επίσης και η βελτίωση των δημιουργικών με mindset performance, είναι μερικά από αυτά που μας εντυπωσίασαν φέτος στις συμμετοχές. Συγχαρητήρια σε όλους κι ευελπιστώ το 2021 να είναι μία πιο σταθερή και καλύτερη χρονιά».

Θανάσης Σοφιανός, Founder-CEO, Relevance Digital Agency

«Είμαστε περήφανοι, που η Relevance Digital Agency διακρίθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως Performance Agency of the Year στα Peak Performance Marketing Awards. Παράλληλα, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που λάβαμε 41 βραβεία για case studies τα οποία αφορούσαν 15 πελάτες μας, καθώς και για τον τίτλο του Performance Brand of the Year, που απέσπασε ο πελάτης μας BEAT. Σε μία εποχή με διαρκείς εξελίξεις και πολλαπλές προκλήσεις, ο κλάδος του Digital Marketing αναδεικνύεται σε στυλοβάτη των επιχειρήσεων, συμβάλλοντας καθοριστικά στην κερδοφορία τους. Για την ομάδα μας, οι σημαντικές αυτές διακρίσεις έρχονται ως επιστέγασμα της μεθοδικής δουλείας και της προσήλωσής μας όλα αυτά τα χρόνια στην παροχή αποτελεσματικών, καινοτόμων λύσεων. Ευχαριστούμε από καρδιάς τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και την ευκαιρία που μας δίνουν να εξελισσόμαστε μαζί τους, θέτοντας ακόμη υψηλότερους στόχους. Ένα μεγάλο μπράβο στην ομάδα μας και θερμά συγχαρητήρια σε όλους».

Μαρία Μουζακίτη, Head of Marketing & Communications, BEAT app

«Μιλώντας για App Marketing, το Performance Marketing είναι για εμάς στο BEAT το πλέον σημαντικό κανάλι user acquisition και απορροφά σταθερά ένα ικανό μέρος του spend μας. Καθώς το digital εξελίσσεται, οι πλατφόρμες όπως η Google παρέχουν δυνατότητες στόχευσης και attribution που μας επιτρέπουν να γνωρίζουμε το κόστος κτήσης κάθε χρήστη, και να βελτιστοποιούμε τις πρακτικές μας με δυναμικό τρόπο. Τον τελευταίο χρόνο και σε συνεργασία με τη Relevance, έχουμε καταφέρει να μειώσουμε τα unit costs μας όπως ποτέ ξανά – και επομένως να κερδίζουμε περισσότερους χρήστες δαπανώντας λιγότερα χρήματα».

Peak Performance Marketing Awards 2019

Βραβεύθηκαν οι καλύτεροι του Performance Marketing

Έχοντας μπει πλέον στη φάση της ωριμότητας, η ελληνική αγορά του Performance Marketing έχει να δείξει δουλειές εξαιρετικά υψηλής ποιότητας. Για 3η χρονιά, και με την υποστήριξη της Google, τα PEAK Performance Marketing Awards 2019 ανέδειξαν τις βέλτιστες πρακτικές που σηματοδοτούν τη δυναμική εξέλιξη του industry.
Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Peak Performance Marketing Awards 2019.
Απονεμήθηκαν την Τετάρτη 5 Ιουνίου σε μια λαμπρή τελετή στο Anais Club, τα PEAK Performance Marketing Awards 2019, αναδεικνύοντας για 3η χρονιά τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο του Performance. Η σημασία των εν λόγω βραβείων για όλο το οικοσύστημα αποτυπώθηκε για άλλη μια χρονιά στην αύξηση των συμμετοχών και στη αθρόα προσέλευση στελεχών από όλες τις πλευρές στη βραδιά της τελετής απονομής.
Peak Performance Marketing Awards 2019

Οι μεγάλες διακρίσεις

Τον τίτλο του Performance Agency of The Year σήκωσε η Relevance Digital Agency, ενώ, λόγω ισοβαθμίας, φέτος απονεμήθηκαν δύο Performance Brand of The Year με τους τίτλους να πηγαίνουν στις εταιρείες Agnotis και Eurobank. Αξίζει να σημειωθεί ότι τη λίστα των εταιρειών με τα περισσότερα βραβεία της διοργάνωσης ολοκληρώνουν τα agencies iProspect, Reprise, Ogilvy, Koolmetrix και MediaCube, ενώ, από πλευράς διαφημιζόμενων ξεχώρισε επίσης η εταιρεία Leaseplan Hellas. Συνολικά απονεμήθηκαν 36 χρυσά, 44 ασημένια και 55 χάλκινα βραβεία, ενώ, όπως ανέφερε και ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Δημήτρης Μανιάτης, ο σκληρός ανταγωνισμός αποτυπώθηκε στα ποσοστά των βραβεύσεων, καθώς μόλις το 30% των συμμετοχών απέσπασε κάποιο βραβείο, ενώ λιγότερο από 8% απέσπασε χρυσή διάκριση.

Βραδιά «performance» γιορτής

Τα PEAK Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2017 από το Marketing Week και την Boussias Communications. Στην 3η πλέον χρονιά διεξαγωγής τους και με τον αριθμό των υποψηφιοτήτων να έχει παρουσιάσει εντυπωσιακή αύξηση, η αγορά αγκαλιάζει τον θεσμό, με την Τελετή Απονομής να αποτελεί σημείο συνάντησης των experts του ελληνικού Performance Marketing. Ο οικοδεσπότης της βραδιάς, δημοσιογράφος Πέτρος Κουμπλής, υποδέχτηκε στο Anais Club περισσότερα από 300 στελέχη, τα οποία πανηγύρισαν τις διακρίσεις και διασκέδασαν με χορό και ποτό στον όμορφο εξωτερικό χώρο του club, μετά το τέλος των βραβεύσεων. Tα βραβεία διοργανώθηκαν με την πολύτιμη υποστήριξη της Google. Χορηγός Ποτού ήταν το Cointreau.

«Η αγορά έχει εκπαιδευτεί στο Performance»

Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube, Google Greece, Malta, Bulgaria & Cyprus

«Είμαστε αρκετά χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά είδαμε τη δουλειά των ανθρώπων του performance marketing να βραβεύεται και να εορτάζεται. Το σημαντικότερο στοιχείο των φετινών βραβείων ήταν όχι μόνο ότι είχαμε πολλά περισσότερα cases απ’ ότι 1 με 2 χρόνια πριν, αλλά πως η ποιότητα των συμμετοχών ήταν εντυπωσιακή. Συνεπώς θεωρούμε πως η αγορά έχει εκπαιδευτεί αρκετά όσον αφορά το Performance Marketing και πως το επίπεδο της δουλειάς που γίνεται από πολλές εταιρείες είναι ιδιαίτερα υψηλό».

«Η αγορά του Performance δείχνει το δρόμο»

Δημήτρης Μανιάτης, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής

«Τα PEAK Awards μου έδωσαν τη δυνατότητα να δω με μια διαφορετική ματιά την εξέλιξη του digital marketing στην Ελλάδα. Τα μηνύματα είναι ελπιδοφόρα, η αγορά μεγαλώνει και αυτό που δείχνουν τα PEAK Awards είναι ακριβώς ο παλμός του οικοσυστήματος του Digital Marketing. Η διοργάνωση βράβευσε τους καλύτερους των καλύτερων του digital marketing, οι οποίοι θεωρώ ότι είναι από το χώρο του performance. Οι συμμετοχές στα PEAK Awards σημειώνουν αύξηση της τάξης του 70% χρόνο με το χρόνο, ενώ φέτος, κάτω από το 30% των συμμετοχών πήρε βραβείο και σχεδόν 8% βραβεύθηκαν με gold. Τα στοιχεία μας δείχνουν πόσο έντονος έχει γίνει ο ανταγωνισμός και πόσο το performance αφορά πλέον σε όλο και μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια».

«Στο Performance Marketing οι εξελίξεις είναι ραγδαίες»

Θανάσης Σοφιανός, Founder-CEO, Relevance Digital Agency

«Στη Relevance είμαστε μια φιλόδοξη ομάδα που κάνει μια τεράστια προσπάθεια τα τελευταία χρόνια και είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να διακριθούμε ως Performance Agency of the Year 2019. Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια. Την εμπιστοσύνη τους δεν τη θεωρούμε δεδομένη και προσπαθούμε και θα προσπαθούμε να την κερδίζουμε κάθε μέρα. Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε και να συγχαρούμε όλα τα agencies και τις εταιρείες που συμμετείχαν στα φετινά βραβεία. Θεωρώ ότι ο υγιής ανταγωνισμός που υπάρχει στον κλάδο μας όπως και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, μας κινητοποιούν και μας κάνουν όλους καλύτερους. Στο Performance Marketing οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και πιστεύω ότι στο τέλος “κερδίζει” όποιος φροντίζει να τις οδηγεί. Αυτός θα είναι ο στόχος της Relevance και για το επόμενο έτος. Τα καλύτερα έρχονται. Καλή επιτυχία και καλή δύναμη σε όλους».

«Οδεύουμε προς την προσέγγιση του segment of one»

Ελπιδοφόρος Παπανικολόπουλος, Head of Performance Marketing & Digital Analytics, Eurobank

«Τα Peak Performance Marketing Awards αποτελούν την πιο αξιόπιστη διοργάνωση για την προβολή και αξιολόγηση Digital Marketing καμπανιών. Το Digital Marketing και οι επιχειρήσεις εξελίσσονται συνεχώς και τα Peak Awards κάνουν το ίδιο, ώστε να αντανακλούν την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στο πιο δυναμικό κανάλι προβολής και επικοινωνίας. Τα φετινά βραβεία ήταν μια γιορτή εξασφάλισης και αναγνώρισης της αριστείας των καλύτερων agencies και brands του χώρου. Σαν Eurobank είμαστε πολύ χαρούμενοι διότι παρά την αύξηση στις συνολικές υποβολές συμμετοχών κατά 70% σε σχέση με πέρυσι, καταφέραμε όχι μόνο να κατακτήσουμε 8 βραβεία για μια μεγάλη γκάμα δουλειών που κάναμε το 2018, αλλά και να διακριθούμε ως Perfomance Brand of the Year. Η διάκριση αυτή μας δίνει δύναμη και επιβραβεύει και τους δυο άξονες της στρατηγικής που ακολουθούμε στην Eurobank. Nα συνεχίσουμε να “τεστάρουμε”, γιατί ότι λειτούργησε σήμερα μπορεί να μην λειτουργήσει αύριο και ότι λειτούργησε χθες μπορεί να λειτουργήσει και πάλι. Να αξιοποιούμε τα δεδομένα ώστε να αφήσουμε πίσω μας την προσέγγιση των χρηστών ως μέρος ενός customer segment και να προσεγγίσουμε πλέον τον καθένα ξεχωριστά ως segment of one».

«Η διάκριση αυτή μας τιμά»

Εταιρεία Agnotis

«Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να λαμβάνουμε τη συγκεκριμένη διάκριση ανάμεσα σε τόσο μεγάλες εταιρείες. Ευχαριστούμε όλη την ομάδα της Relevance και τον καθένα ξεχωριστά για την εξαιρετική δουλειά τους που φέρνει αποτελέσματα. Ευχαριστούμε πολύ για τη σημερινή διάκριση».

Peak Performance Marketing Awards 2018

Σε iProspect και Τράπεζα Πειραιώς οι κορυφαίες διακρίσεις

Παρουσία σύσσωμης της αγοράς του Performance Marketing, πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ 3 Ιουλίου, στο gazarte, η Τελετή Απονομής των εφετινών Peak Performance Marketing Awards. Στόχος των βραβείων, τα οποία διοργανώθηκαν για 2η χρονιά από το Marketing Week και την Boussias Communications, με την πολύτιμη υποστήριξη της Google, ήταν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.

Οι μεγάλες διακρίσεις

Την υψηλότερη διάκριση της βραδιάς απέσπασε η iProspect, η οποία αναδείχθηκε Performance Agency of The Year. Η εταιρεία απέσπασε 3 Gold, 11 Silver και 13 Bronze βραβεία, για πελάτες της όπως Vodafone, Eurobank, Ίδρυμα Ωνάση, ΑΒ Βασιλόπουλος, Celestyal Cruises, κ.α. Αντίστοιχα Performance Brand of The Year αναδείχθηκε η Τράπεζα Πειραιώς, η οποία έλαβε 4 Gold βραβεία.

Peak Performance Marketing Awards 2019

Εξαιρετικές επιδόσεις σε πολλούς κλάδους

Πολλή καλή εμφάνιση είχαν στα βραβεία μια σειρά agencies, αναδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο του Performance στην Ελλάδα. Σημαντική παράμετρος επίσης η έντονη «παρουσία» διαφημιζόμενων brands και εταιρειών, γεγονός που αποδεικνύει την αυξανόμενη σημασία του Performance για την ελληνική αγορά, σε ένα μεγάλο εύρος κλάδων. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Relevance «έφυγε» από το gazarte χθες με 7 Gold, 2 Silver και 6 Bronze για έργα της που αφορούσαν σε διαφημιζόμενους όπως NAK Shoes, Agnotis, Intralot, Parkaround, Avis, κ.α., η IPG Mediabrands απέσπασε 4 Gold, 3 Silver και 1 Bronze για διαφημιζόμενους όπως Τράπεζα Πειραιώς, Leaseplan Hellas, ΝΝ Hellas, ΟΠΑΠ και Attica Beauty, ενώ στους «Gold» είδαμε και τις Koolmetrix (με 4 Gold και 2 Silver για έργα της όπως ofarmakopoiosmou.gr, pizza fan, You.gr), ForestView (με 1 Gold και 2 Bronze), Sleed (2 Gold, 1 Silver, 1 Bronze), OMNICLIQ Ι.Κ.Ε. (1 Gold, 1 Silver). Στις Gold διακρίσεις είδαμε επίσης τις εταιρείες Interamerican (2 Gold, 1 Bronze), Wind Hellas (1 Gold, 2 Bronze) και Public (1 Gold, 2 Silver). Το «roster» των βραβευθέντων στα PEAK Awards του 2018 περιλαμβάνει επίσης τις OgilvyOne, Mindshare, Digital Ecosystems, Initiative, BGM OMD, SEM Wizard, The Flying Pot, iTrust Digital Strategy, GIM Greek Internet Marketing, monks, NN Hellas, ΟΠΑΠ, Eurolife Ασφαλιστική, Pharmacy295.

Αύξηση συμμετοχών

H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την Τελετή Απονομής των βραβείων, επιβεβαίωσαν το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον το Performance Marketing στο σημερινό οικοσύστημα. Με την αποτελεσματικότητα, λοιπόν, στο επίκεντρο και με τις υποψηφιότητες να έχουν αυξηθεί εφέτος κατά 54.1%, ο οικοδεσπότης της βραδιάς, Πάρις Λύκος υποδέχτηκε περισσότερους από 250 εκπροσώπους του Performance Marketing, οι οποίοι γιόρτασαν την αριστεία στον δύσκολο χώρο του Performance Marketing. Συνολικά, απονεμήθηκαν 29 χρυσά, 30 ασημένια και 39 χάλκινα βραβεία.

«Δικαιώθηκαν οι προσδοκίες μας»

Ηλίας Σούσης, Google

Ένα από τα δεκάδες υψηλόβαθμα στελέχη που έδωσαν το «παρών» στην τελετή των Peak Performance Marketing Awards ήταν ο Ηλίας Σούσης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής και Head of Domestic Market, Agencies and YouTube για τις αγορές της Ελλάδας, της Βουλγαρίας, της Κύπρου και της Μάλτας, ο οποίος σχολίασε: «Ως Κριτική Επιτροπή είχαμε υψηλές προσδοκίες από τις φετινές συμμετοχές. Πιστεύω ότι δικαιωθήκαμε. Το επίπεδο των έργων ήταν ιδιαίτερα υψηλό δυσκολεύοντας τη δική μας δουλειά και αντικατοπτρίζοντας τη φάση της ωριμότητας στην οποία μπαίνει πλέον η αγορά. Νομίζω ότι τα εφετινά βραβεία αποτελούν υψηλής ποιότητας case studies για το Performance Marketing και εμπλουτίζουν τη συλλογική μας γνώση για το industry».

«Οι πελάτες τολμούν και δοκιμάζουν»

Γιάννης Αμαξόπουλος, iProspect

Αναφερόμενος στη διάκριση της iProspect με τον τίτλο του Performance Agency of The Year, ο Γιάννης Αμαξόπουλος, Managing Director της εταιρείας, δήλωσε: «Σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών για την iProspect καταφέραμε για άλλη μία φορά να εστιάσουμε σε αυτό που μας ξεχωρίζει όλα αυτά τα χρόνια και δεν είναι άλλο από τη συλλογική δουλειά μίας πολύ δυνατής ομάδας που φέρνει αποτελέσματα. Αποτελέσματα για τους πελάτες μας που τολμούν και δοκιμάζουν όσα τους προτείνουμε, αλλά και για όλους εμάς μιας και μας δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθούμε σαν επαγγελματίες και να εξελίξουμε τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας. Και η σημερινή, δεύτερη συνεχόμενη διάκριση ως Performance Agency of the Year αλλά και τα 27 βραβεία σε 19 κατηγορίες που κερδίσαμε αποτελούν την ξεχωριστή και ιδιαίτερα ευχάριστη επιβράβευση αυτής της διαρκούς προσπάθειας για καινοτομία που είναι μέρος του DNA μας και μας κάνει να ξεχωρίζουμε».

«Στόχος μας η δημιουργία καινοτόμων προϊόντων»

Φίλιππος Προύντζος, Τράπεζα Πειραιώς

Από την πλευρά του Performance Brand of The Year, ο Φίλιππος Προύντζος, Senior Manager, Retail-Digital Marketing & Επικοινωνία, Τράπεζα Πειραιώς, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τις διακρίσεις που λάβαμε στα PEAK Awards 2018 και πολύ υπερήφανοι για τους ανθρώπους και συνεργάτες μας. Η ανάδειξη της Τράπεζας Πειραιώς σε Performance Brand of the Year, καθώς και η κατάκτηση 4 Χρυσών PEAK Awards για τις καμπάνιες «Winbank Mobile App» και «Κάρτες VISA της Τράπεζας Πειραιώς για το Παγκόσμιο Κύπελο Ποδοσφαίρου FIFA 2018», αποτελεί μια ακόμη επιβράβευση της εξαιρετικής δουλειάς που κάνουν οι άνθρωποι της Τράπεζας Πειραιώς, με στόχο τη δημιουργία και προώθηση καινοτόμων προϊόντων σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών μας. Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας The Newtons Laboratory, Bold Ogilvy, Mindshare και Reprise για την άψογη συνεργασία και ευχόμαστε να μας δοθεί η ευκαιρία να κερδίσουμε μαζί ακόμα περισσότερα βραβεία και διακρίσεις».

Peak Performance Marketing Awards 2017

Η iProspect ανακηρύχθηκε Agency of the Year

Τον τίτλο του Brand of the Year απέσπασε η Eurobank

Με μεγάλη συμμετοχή, ενθουσιασμό και πανηγυρική διάθεση, πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου 2017 η Τελετή Απονομής των πρώτων Peak Performance Marketing Awards. Στόχος των βραβείων, τα οποία διοργανώθηκαν από την Boussias Communications και το Marketing Week με την πολύτιμη υποστήριξη της Google, ήταν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Peak Perfomance Marketing Awards 2017.

H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την Τελετή Απονομής, επιβεβαίωσαν την επιθυμία της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση η οποία θα αναδείκνυε το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον το Performance Marketing στο σημερινό οικοσύστημα. Στην πρώτη λοιπόν διοργάνωση αναγνώρισης καλών πρακτικών στο πεδίο του performance marketing στην Ελλάδα, απονεμήθηκαν συνολικά 31 χρυσά, 30 ασημένια και 34 χάλκινα βραβεία. «Performance Agency of the Year» ανακηρύχθηκε η iProspect, ενώ η Eurobank τιμήθηκε με το βραβείο «Performance Brand of the Year».

Peak Performance Marketing Awards 2019

Η iProspect απέσπασε 13 χρυσά βραβεία, 14 ασημένια και 8 χάλκινα. Στα gold βραβεία της βραδιάς από πλευράς agencies συναντάμε επίσης τις εταιρείες Reprise Media (6 Gold), Digital Ecosystems (4 Gold), Sleed (3 Gold), Koolmetrix (3 Gold), ενώ πολύ καλή εμφάνιση από πλευράς agencies είχαν επίσης οι εταιρείες ForestView, Interweave, Generation Y, Starlink, Hangover Media, Upstream, Relevance Digital, Wedia, Rascal, Neo@Ogilvy. Σημαντική ήταν και η παρουσία των πελατών στα βραβεία Performance, από πολλές διαφορετικές αγορές, με διαφημιζόμενους όπως Eurobank, Media Markt, Τράπεζα Πειραιώς, ΑΒ Βασιλόπουλος, Public, ΟΠΑΠ, Vodafone, κ.α.

Μια «performance» βραδιά

Με την αποτελεσματικότητα λοιπόν στο επίκεντρο, οι οικοδέσποινες της βραδιάς Τζένη Μελιτά και Μαντώ Γαστεράτου υποδέχθηκαν περισσότερους από 200 εκπροσώπους του Performance Marketing στο φιλόξενο χώρο του Gazarte, ενώ πολλοί άλλοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την τελετή μέσω Live Streaming. Ένα από τα δεκάδες υψηλόβαθμα στελέχη που έδωσαν το «παρών» στην τελετή των Peak Performance Marketing Awards ήταν και ο Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η αγορά στήριξε με θέρμη αυτήν την πρωτοβουλία και ευχαρίστησε τα Μέλη της Επιτροπής για την καλή δουλειά που έκαναν.

Παρούσα φυσικά και η Google που υποστήριξε τη διοργάνωση, με την Ελένη Μαυροειδή, Industry Manager της Google να συγχαίρει όλους τους νικητές και να υπογραμμίζει την «performance» καρδιά της εταιρείας: «Η Google είναι η ίδια μία εταιρεία που έχει μεγαλώσει πάνω στις performance πλατφόρμες», ανέφερε χαρακτηριστικά. Οι εταιρείες που βραβεύθηκαν έκαναν ιδιαίτερα «αισθητή» την παρουσία τους στο χώρο με ξέφρενα χειροκροτήματα και πανηγυρισμούς για τις ομάδες τους, ενώ δεν έλειψαν και οι ευρηματικές παρουσίες όπως η μασκώτ… «Bluestarino», που ανέβασαν επί σκηνής η Rascal και η Blue Star Ferries παραλαμβάνοντας τη διάκρισή τους. Η βραδιά ολοκληρώθηκε στον εξωτερικό χώρο του Gazarte, με ποτά, μουσική, χαλαρή διάθεση, networking και συγχαρητήρια στους νικητές.