Πραγματοποιήθηκε η απονομή των PEAK Performance Marketing Awards 2020, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 4η χρονιά το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με την υποστήριξη της Google, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:
– η Relevance Digital Agency ως «Performance Agency of the Year»
– & η BEAT ως «Performance Brand of the Year»
Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι: Adjust, Alpha Bank & DDB Athens, DOPE Studio, IKEA, Koolmetrix, Mediacube, Omnicliq, Relevance Digital Agency, SEM Wizard και Vodafone Greece.
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 31 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Ηλία Σούση, Head of Domestic Market, Agencies and YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus, Malta, Google
«Σε μία δύσκολη εποχή, γεμάτη προκλήσεις και για την αγορά της Διαφήμισης, είμαι χαρούμενος που ένας μεγάλος αριθμός εταιρειών κατάφερε να συμμετάσχει στα Peak Awards και φέτος. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η ποιότητα των συμμετοχών ήταν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αναβαθμισμένη και πλέον μπορούμε να πούμε πως τα ελληνικά agencies είναι πολύ ανταγωνιστικά στο Performance Marketing, ακόμη και συγκρινόμενα με agencies του εξωτερικού. Η σύνδεση CRM με τη Διαφήμιση, η σωστή διαχείριση δεδομένων, η μετατροπή τους σε σημαντικά business insights και η χρήση τους για επιτυχημένες καμπάνιες, όπως επίσης και η βελτίωση των δημιουργικών με mindset performance, είναι μερικά από αυτά που μας εντυπωσίασαν φέτος στις συμμετοχές. Συγχαρητήρια σε όλους κι ευελπιστώ το 2021 να είναι μία πιο σταθερή και καλύτερη χρονιά».
«Είμαστε περήφανοι, που η Relevance Digital Agency διακρίθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως Performance Agency of the Year στα Peak Performance Marketing Awards. Παράλληλα, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που λάβαμε 41 βραβεία για case studies τα οποία αφορούσαν 15 πελάτες μας, καθώς και για τον τίτλο του Performance Brand of the Year, που απέσπασε ο πελάτης μας BEAT. Σε μία εποχή με διαρκείς εξελίξεις και πολλαπλές προκλήσεις, ο κλάδος του Digital Marketing αναδεικνύεται σε στυλοβάτη των επιχειρήσεων, συμβάλλοντας καθοριστικά στην κερδοφορία τους. Για την ομάδα μας, οι σημαντικές αυτές διακρίσεις έρχονται ως επιστέγασμα της μεθοδικής δουλείας και της προσήλωσής μας όλα αυτά τα χρόνια στην παροχή αποτελεσματικών, καινοτόμων λύσεων. Ευχαριστούμε από καρδιάς τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και την ευκαιρία που μας δίνουν να εξελισσόμαστε μαζί τους, θέτοντας ακόμη υψηλότερους στόχους. Ένα μεγάλο μπράβο στην ομάδα μας και θερμά συγχαρητήρια σε όλους».
«Μιλώντας για App Marketing, το Performance Marketing είναι για εμάς στο BEAT το πλέον σημαντικό κανάλι user acquisition και απορροφά σταθερά ένα ικανό μέρος του spend μας. Καθώς το digital εξελίσσεται, οι πλατφόρμες όπως η Google παρέχουν δυνατότητες στόχευσης και attribution που μας επιτρέπουν να γνωρίζουμε το κόστος κτήσης κάθε χρήστη, και να βελτιστοποιούμε τις πρακτικές μας με δυναμικό τρόπο. Τον τελευταίο χρόνο και σε συνεργασία με τη Relevance, έχουμε καταφέρει να μειώσουμε τα unit costs μας όπως ποτέ ξανά – και επομένως να κερδίζουμε περισσότερους χρήστες δαπανώντας λιγότερα χρήματα».
Παρουσία σύσσωμης της αγοράς του Performance Marketing, πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ 3 Ιουλίου, στο gazarte, η Τελετή Απονομής των εφετινών Peak Performance Marketing Awards. Στόχος των βραβείων, τα οποία διοργανώθηκαν για 2η χρονιά από το Marketing Week και την Boussias Communications, με την πολύτιμη υποστήριξη της Google, ήταν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.
Την υψηλότερη διάκριση της βραδιάς απέσπασε η iProspect, η οποία αναδείχθηκε Performance Agency of The Year. Η εταιρεία απέσπασε 3 Gold, 11 Silver και 13 Bronze βραβεία, για πελάτες της όπως Vodafone, Eurobank, Ίδρυμα Ωνάση, ΑΒ Βασιλόπουλος, Celestyal Cruises, κ.α. Αντίστοιχα Performance Brand of The Year αναδείχθηκε η Τράπεζα Πειραιώς, η οποία έλαβε 4 Gold βραβεία.
Πολλή καλή εμφάνιση είχαν στα βραβεία μια σειρά agencies, αναδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο του Performance στην Ελλάδα. Σημαντική παράμετρος επίσης η έντονη «παρουσία» διαφημιζόμενων brands και εταιρειών, γεγονός που αποδεικνύει την αυξανόμενη σημασία του Performance για την ελληνική αγορά, σε ένα μεγάλο εύρος κλάδων. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Relevance «έφυγε» από το gazarte χθες με 7 Gold, 2 Silver και 6 Bronze για έργα της που αφορούσαν σε διαφημιζόμενους όπως NAK Shoes, Agnotis, Intralot, Parkaround, Avis, κ.α., η IPG Mediabrands απέσπασε 4 Gold, 3 Silver και 1 Bronze για διαφημιζόμενους όπως Τράπεζα Πειραιώς, Leaseplan Hellas, ΝΝ Hellas, ΟΠΑΠ και Attica Beauty, ενώ στους «Gold» είδαμε και τις Koolmetrix (με 4 Gold και 2 Silver για έργα της όπως ofarmakopoiosmou.gr, pizza fan, You.gr), ForestView (με 1 Gold και 2 Bronze), Sleed (2 Gold, 1 Silver, 1 Bronze), OMNICLIQ Ι.Κ.Ε. (1 Gold, 1 Silver). Στις Gold διακρίσεις είδαμε επίσης τις εταιρείες Interamerican (2 Gold, 1 Bronze), Wind Hellas (1 Gold, 2 Bronze) και Public (1 Gold, 2 Silver). Το «roster» των βραβευθέντων στα PEAK Awards του 2018 περιλαμβάνει επίσης τις OgilvyOne, Mindshare, Digital Ecosystems, Initiative, BGM OMD, SEM Wizard, The Flying Pot, iTrust Digital Strategy, GIM Greek Internet Marketing, monks, NN Hellas, ΟΠΑΠ, Eurolife Ασφαλιστική, Pharmacy295.
H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την Τελετή Απονομής των βραβείων, επιβεβαίωσαν το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον το Performance Marketing στο σημερινό οικοσύστημα. Με την αποτελεσματικότητα, λοιπόν, στο επίκεντρο και με τις υποψηφιότητες να έχουν αυξηθεί εφέτος κατά 54.1%, ο οικοδεσπότης της βραδιάς, Πάρις Λύκος υποδέχτηκε περισσότερους από 250 εκπροσώπους του Performance Marketing, οι οποίοι γιόρτασαν την αριστεία στον δύσκολο χώρο του Performance Marketing. Συνολικά, απονεμήθηκαν 29 χρυσά, 30 ασημένια και 39 χάλκινα βραβεία.
Ένα από τα δεκάδες υψηλόβαθμα στελέχη που έδωσαν το «παρών» στην τελετή των Peak Performance Marketing Awards ήταν ο Ηλίας Σούσης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής και Head of Domestic Market, Agencies and YouTube για τις αγορές της Ελλάδας, της Βουλγαρίας, της Κύπρου και της Μάλτας, ο οποίος σχολίασε: «Ως Κριτική Επιτροπή είχαμε υψηλές προσδοκίες από τις φετινές συμμετοχές. Πιστεύω ότι δικαιωθήκαμε. Το επίπεδο των έργων ήταν ιδιαίτερα υψηλό δυσκολεύοντας τη δική μας δουλειά και αντικατοπτρίζοντας τη φάση της ωριμότητας στην οποία μπαίνει πλέον η αγορά. Νομίζω ότι τα εφετινά βραβεία αποτελούν υψηλής ποιότητας case studies για το Performance Marketing και εμπλουτίζουν τη συλλογική μας γνώση για το industry».
Αναφερόμενος στη διάκριση της iProspect με τον τίτλο του Performance Agency of The Year, ο Γιάννης Αμαξόπουλος, Managing Director της εταιρείας, δήλωσε: «Σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών για την iProspect καταφέραμε για άλλη μία φορά να εστιάσουμε σε αυτό που μας ξεχωρίζει όλα αυτά τα χρόνια και δεν είναι άλλο από τη συλλογική δουλειά μίας πολύ δυνατής ομάδας που φέρνει αποτελέσματα. Αποτελέσματα για τους πελάτες μας που τολμούν και δοκιμάζουν όσα τους προτείνουμε, αλλά και για όλους εμάς μιας και μας δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθούμε σαν επαγγελματίες και να εξελίξουμε τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας. Και η σημερινή, δεύτερη συνεχόμενη διάκριση ως Performance Agency of the Year αλλά και τα 27 βραβεία σε 19 κατηγορίες που κερδίσαμε αποτελούν την ξεχωριστή και ιδιαίτερα ευχάριστη επιβράβευση αυτής της διαρκούς προσπάθειας για καινοτομία που είναι μέρος του DNA μας και μας κάνει να ξεχωρίζουμε».
Από την πλευρά του Performance Brand of The Year, ο Φίλιππος Προύντζος, Senior Manager, Retail-Digital Marketing & Επικοινωνία, Τράπεζα Πειραιώς, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τις διακρίσεις που λάβαμε στα PEAK Awards 2018 και πολύ υπερήφανοι για τους ανθρώπους και συνεργάτες μας. Η ανάδειξη της Τράπεζας Πειραιώς σε Performance Brand of the Year, καθώς και η κατάκτηση 4 Χρυσών PEAK Awards για τις καμπάνιες «Winbank Mobile App» και «Κάρτες VISA της Τράπεζας Πειραιώς για το Παγκόσμιο Κύπελο Ποδοσφαίρου FIFA 2018», αποτελεί μια ακόμη επιβράβευση της εξαιρετικής δουλειάς που κάνουν οι άνθρωποι της Τράπεζας Πειραιώς, με στόχο τη δημιουργία και προώθηση καινοτόμων προϊόντων σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών μας. Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας The Newtons Laboratory, Bold Ogilvy, Mindshare και Reprise για την άψογη συνεργασία και ευχόμαστε να μας δοθεί η ευκαιρία να κερδίσουμε μαζί ακόμα περισσότερα βραβεία και διακρίσεις».
Με μεγάλη συμμετοχή, ενθουσιασμό και πανηγυρική διάθεση, πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου 2017 η Τελετή Απονομής των πρώτων Peak Performance Marketing Awards. Στόχος των βραβείων, τα οποία διοργανώθηκαν από την Boussias Communications και το Marketing Week με την πολύτιμη υποστήριξη της Google, ήταν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.
Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Peak Perfomance Marketing Awards 2017.
H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την Τελετή Απονομής, επιβεβαίωσαν την επιθυμία της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση η οποία θα αναδείκνυε το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον το Performance Marketing στο σημερινό οικοσύστημα. Στην πρώτη λοιπόν διοργάνωση αναγνώρισης καλών πρακτικών στο πεδίο του performance marketing στην Ελλάδα, απονεμήθηκαν συνολικά 31 χρυσά, 30 ασημένια και 34 χάλκινα βραβεία. «Performance Agency of the Year» ανακηρύχθηκε η iProspect, ενώ η Eurobank τιμήθηκε με το βραβείο «Performance Brand of the Year».
Η iProspect απέσπασε 13 χρυσά βραβεία, 14 ασημένια και 8 χάλκινα. Στα gold βραβεία της βραδιάς από πλευράς agencies συναντάμε επίσης τις εταιρείες Reprise Media (6 Gold), Digital Ecosystems (4 Gold), Sleed (3 Gold), Koolmetrix (3 Gold), ενώ πολύ καλή εμφάνιση από πλευράς agencies είχαν επίσης οι εταιρείες ForestView, Interweave, Generation Y, Starlink, Hangover Media, Upstream, Relevance Digital, Wedia, Rascal, Neo@Ogilvy. Σημαντική ήταν και η παρουσία των πελατών στα βραβεία Performance, από πολλές διαφορετικές αγορές, με διαφημιζόμενους όπως Eurobank, Media Markt, Τράπεζα Πειραιώς, ΑΒ Βασιλόπουλος, Public, ΟΠΑΠ, Vodafone, κ.α.
Με την αποτελεσματικότητα λοιπόν στο επίκεντρο, οι οικοδέσποινες της βραδιάς Τζένη Μελιτά και Μαντώ Γαστεράτου υποδέχθηκαν περισσότερους από 200 εκπροσώπους του Performance Marketing στο φιλόξενο χώρο του Gazarte, ενώ πολλοί άλλοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την τελετή μέσω Live Streaming. Ένα από τα δεκάδες υψηλόβαθμα στελέχη που έδωσαν το «παρών» στην τελετή των Peak Performance Marketing Awards ήταν και ο Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η αγορά στήριξε με θέρμη αυτήν την πρωτοβουλία και ευχαρίστησε τα Μέλη της Επιτροπής για την καλή δουλειά που έκαναν.
Παρούσα φυσικά και η Google που υποστήριξε τη διοργάνωση, με την Ελένη Μαυροειδή, Industry Manager της Google να συγχαίρει όλους τους νικητές και να υπογραμμίζει την «performance» καρδιά της εταιρείας: «Η Google είναι η ίδια μία εταιρεία που έχει μεγαλώσει πάνω στις performance πλατφόρμες», ανέφερε χαρακτηριστικά. Οι εταιρείες που βραβεύθηκαν έκαναν ιδιαίτερα «αισθητή» την παρουσία τους στο χώρο με ξέφρενα χειροκροτήματα και πανηγυρισμούς για τις ομάδες τους, ενώ δεν έλειψαν και οι ευρηματικές παρουσίες όπως η μασκώτ… «Bluestarino», που ανέβασαν επί σκηνής η Rascal και η Blue Star Ferries παραλαμβάνοντας τη διάκρισή τους. Η βραδιά ολοκληρώθηκε στον εξωτερικό χώρο του Gazarte, με ποτά, μουσική, χαλαρή διάθεση, networking και συγχαρητήρια στους νικητές.
Η εταιρία Μύλοι Λούλη μετρά 2 αιώνες διαρκούς παρουσίας στην εγχώρια αγορά και ηγείται του κλάδου της αλευροβιομηχανίας στην Ελλάδα. Από το 2015 έχει μπει δυναμικά στην αγορά παραγωγής πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής μέσω του εμπορικού σήματος Kenfood. Διαθέτοντας τέσσερις υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής σε Ελλάδα και Βουλγαρία, η εταιρεία έχει ταυτιστεί στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών της με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων, την άριστη εξυπηρέτηση, παραμένοντας μια κοινωνικά υπεύθυνη εταιρία. Το πορτοφόλιο προϊόντων της περιλαμβάνει πάνω από 170 τύπους αλεύρων με τα εμπορικά σήματα Μύλοι Λούλη σε επαγγελματική συσκευασία και Μύλοι Αγίου Γεωργίου σε καταναλωτική συσκευασία για το retail, καθώς και 580 κωδικούς μειγμάτων και πρώτων υλών με την επωνυμία Kenfood. Πέραν του άρτια επανδρωμένου τμήματος πωλήσεων, η εταιρία διαθέτει μια άριστη ομάδα τεχνικής υποστήριξης που βρίσκονται καθημερινά δίπλα στους πελάτες της για συνεχή εκπαίδευση και παροχή λύσεων στα προβλήματά τους.
Η εταιρεία απασχολεί 340 εργαζόμενους, επενδύει διαρκώς σε νέα τεχνολογικά μέσα που θα αναβαθμίσουν τα εργοστάσιά της συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία με στόχο πάντα την πραγματοποίηση του οράματός της, “να δημιουργεί αξία για την ανθρώπινη διατροφή”.
Τα Bakery Awards 2022 είναι τα βραβεία που διοργανώνονται για 1η φορά στην Ελλάδα από την BOUSSIAS με στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν την αριστεία και την καινοτομία σε προϊόντα, υπηρεσίες, καταστήματα και την βιομηχανία που σχετίζονται με την αρτοποιία.
Ακολουθήστε τα Bakery Awards